Sorting
Source
Katalog zbiorów
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
unknown
(2)
Branch
Filia Petrykozy
(2)
Author
Przybylska Joanna
(1)
Wróblewski Łukasz (ekonomia)
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Audience Group
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Audyt wewnętrzny
(1)
Finanse publiczne
(1)
Finansowanie
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje kultury
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Promocja kultury
(1)
Sektor publiczny
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Audyt wewnętrzny w sektorze finansów publicznych / redakcja naukowa Joanna Przybylska. - Wydanie I, (dodruk) - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Przez kilkanaście lat funkcjonowania audytu wewnętrznego w sektorze finansów publicznych zaszło szereg zmian dotyczących za-równo jego pojęcia, jak i zakresu działania. Zmieniło się rozumienie funkcji, jakie spełnia audyt wewnętrzny w jednostkach sektora finansów publicznych. Nastąpiło odejście od koncentrowania działań audytu głównie na gospodarce finansowej i kontroli finansowej funkcjonującej w jednostce, na rzecz oceny systemu kontroli zarządczej, w tym w szczególności procesu zarządzania ryzykiem i procesów ładu organizacyjnego. Wzrasta również znaczenie usług doradczych świadczonych przez audytorów wewnętrznych. Zagadnienia zawarte w książce dotyczą współczesnych problemów, z jakimi zmierzyć muszą się audytorzy wewnętrzni. [nota wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia Petrykozy
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 3/P (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie w instytucjach kultury / redakcja Łukasz Wróblewski. - Wydanie I (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2022 - 201 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka stanowi aktualne źródło wiedzy o zarządzaniu i marketingu w instytucjach kultury. Ogromnym walorem opracowania jest połączenie przeglądu teorii z wieloma trafnie dobranymi studiami przypadków takich instytucji kultury, jak: teatr, muzeum, filharmonia, opera czy centrum kultury, a także komunikatywny język. W książce omówiono istotne i aktualne w sferze kultury zagadnienia zarządzania projektami, zarządzania marketingowego oraz strategicznego. Opisano w jaki sposób instytucja kultury może osiągnąć orientację rynkową, wykazano jak duże znaczenie może odgrywać w tych instytucjach marketing. Przedstawiono również propozycje działań strategicznych i marketingowych, które warto podejmować w sytuacjach specyficznych dla działalności organizacji artystycznych. Publikacja w sposób przejrzysty prezentuje skomplikowany charakter zależności między dwoma światami bardzo często rozpatrywanymi oddzielnie: kulturą i zarządzaniem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia Petrykozy
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 3/P (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again